woensdag 21 februari 2024

Zes schilderijen

De uitgesneden stukken canvas/collage die ik gisteren liet zien, heb ik op mdf gelijmd met de bedoeling er daarna op verder te werken. Maar toen ze eenmaal opgeplakt waren, vond ik ze eigenlijk al af. Ik heb de randjes netjes afgewerkt en nu alleen nog maar signeren en vernissen? Ze staan nu in mijn atelier zodat ik er een poosje naar kan kijken (en bedenken of ik er toch nog iets anders mee wil doen), maar als iemand al helemaal verliefd is op een (of meer) van deze werken: laat het mij alsjeblieft weten! Ze zijn 30x30 cm op 18 mm mdf. Techniek: collage van canvas en karton met acrylverf.

I glued the pieces of canvas/collage that I showed here yesterday on mdf boards, meaning to work on them some more afterward. But when I looked at the dried pieces, they seemed pretty much finished to me. So should I just sign and varnish then? They are now sitting around in my studio for me to look at for a little while longer, but if anyone really loves one (or more) of these: please do let me know! Size: 30x30 cm on 18 mm mdf. Technique: collage of canvas and cardboard with acrylics.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten