zondag 4 februari 2024

S

De letter S van mijn alfabetproject: het eerste achtergrondje van gisteren heeft zich ontwikkeld tot een illustratie van een soort spookschip. Blij dat ik niet gestopt ben toen ik het ‘al best mooi’ vond! Verder kun je op dit beeld nog schelpen vinden op een strand (dit waren zelfgesneden stempels!), er zitten allerlei snippers in verwerkt van papiertjes en daardoor heeft het geheel structuur; allemaal S-woorden. Bovendien was ik zo blij met mijn schip dat ik nog een tweede maakte: een schip op zee in het oog van een storm...

The letter S of my Alphabet Project: the first one of yesterday's backgrounds developed into an illustration of a ghost ship at sea. Now I'm happy that I didn't stop when the image looked just ‘fine’ to me! I liked the ship enough to make a second image with a ship in a storm. Also, in the first image you can find some shells that are stamped on, the image has some structure because I collaged on lots of snippets and scraps of paper; all S-words!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten