zondag 11 februari 2024

T

Dit keer is het me toch echt niet gelukt om ‘op tijd’ de volgende letter van het alfabet af te krijgen. Gelukkig ben ik in dit geval mijn eigen opdrachtgever en kan ik het me dus wel veroorloven om eens voor een keertje de deadline te missen. Ik begon heel voortvarend met allerlei ideetjes voor ‘T-woorden’: tijd, tekenen, tekens, tekst, taal, troep... en heb twee schetsjes klaar met daarop o.a. stukjes van weggegooide kindertekeningen, reepjes tekst, een stukje van de wijzerplaat van een oude klok en allerlei krabbels en tekens. Waarschijnlijk wilde ik er weer eens teveel in stoppen want toen liep ik vast. Misschien is het ook wel zo dat ik er teveel over nadenk, nu dat het Alfabetproject al zo ver gevorderd is; ik wil het te goed doen en dat is natuurlijk de beste manier om de creativiteit te blokkeren (wijze les)! Vanaf hier kan het nog alle kanten op. Misschien transformeert de illustratie wel tot een tuin of een trein of komen er nog torens en trappetjes in. Ik hou jullie op de hoogte!

This time I really failed in finishing the next letter of my Alphabet Project in time. Luckily in this case I'm my own client, so I can afford to miss a deadline once. I started with lots of ideas and T-words like time and text, made two sketches with pieces of children's drawings, fragments of texts and other kinds of marks but then I got stuck. Probably because I wanted to put too much into it and I was overthinking it: the best way to block creativity (wise lesson)! From here, it can still go in various directions: maybe a train will appear, or towers, or something completely different. I will let you know!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten