vrijdag 2 april 2021

10 dagen kunst

Op Facebook doen regelmatig verzoekjes de ronde om 10 dagen iets te plaatsen, zoals bijvoorbeeld 10 dagen zwart-wit foto's of 10 dagen reisfoto's. Nu werd ik ook uitgenodigd om aan zoiets mee te doen: 10 dagen kunst. Omdat het voorbije jaar echt niet alleen maar negatief is geweest en er ook veel mooie dingen zijn ontstaan, leek het mij fijn om 10 dagen mooie dingen van het afgelopen jaar te laten zien. En omdat ik de laatste tijd niet heel regelmatig op dit blog actief ben geweest, laat ik dezelfde 10 dingen nu ook hier zien. Leuk om alles nog eens op een rijtje te zetten.

Ik begin met de raamgalerie: toen vorig jaar plotseling alle winkels, galeries en musea dicht moesten, besloot ik mijn raam in te richten met een regelmatig wisselende tentoonstelling van kunst. Dit waren mijn twee persoonlijke favorieten: de zwemster en de ballonnen.
 




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten