zaterdag 10 april 2021

Samenwerking

Dag 9 van 10 dagen mooie dingen:

Voor mij persoonlijk is dit misschien wel het mooiste project van het afgelopen jaar: de samenwerking met Dawynn Edwards, met wie ik al bevriend ben sinds ik in de jaren ’80 een jaar High School volgde in de Verenigde Staten. Haar gedichten en mijn illustraties vonden elkaar in dit project dat al snel een heel bijzonder boek werd met de titel Circle Life. Er staan gedichten, illustraties en herinneringen in van lang geleden, maar ook nieuw werk. Ons tweede boek, A Bug a Day, is intussen ook al bijna klaar! 

On the 9th day of my 10 days of art I would like to show you what is possibly the most beautiful project for me personally: the artistic collaboration with Dawynn Edwards, my long-time friend since High School. Her poems and my illustrations found each other in this project and became a very special book, entitled Circle Life. It contains poems, illustrations and memories of long ago, but also recent work. Meanwhile, our second book, A Bug a Day, is almost finished too!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten