donderdag 30 juli 2015

Meer dan trekzakken

Het trekzakfestival in Enkhuizen is nog maar nauwelijks achter de rug of ik ben alweer aan het volgende trekzakfestijn aan het denken: ook dan ga ik weer exposeren! Dus ik ben opnieuw mijn werk aan het uitzoeken. Waarschijnlijk doe ik er dit keer ook een paar andere muzikanten tussen ;-). Hieronder alvast een voorproefje en meer info volgt snel!

Going through my work once more for another exposition at another accordeon meeting! This time, however, I will probably add some other musicians as well! Here is a little preview; more info soon to come! 




In café The Dubliner is trouwens een kleine collectie tekeningen voorlopig blijven staan in de vensterbanken, voor wie het evenement zondag gemist heeft. The Dubliner is open v.a. 19:00 uur, elke dag behalve dinsdag.

By the way, for those who missed the festival in Enkhuizen last Sunday: a small part of my exhibit will still be there for a couple of weeks. Irish Pub The Dubliner is open every day except Tuesdays, from 19:00 hours.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten