zaterdag 31 maart 2012

Laatste dag

De laatste dag van maart en...
alweer geen hand getekend.
Het kwam er gewoon niet van.

Toch hebben deze twee maanden van handen tekenen me best veel opgeleverd.
Ik vermijd de handen niet meer als ik een portret teken. Sterker nog, ik zoek soms zelfs naar composities waarbij de handen het belangrijkst zijn. Dat had ik eerder niet zo snel gedaan. Hieronder enkele voorbeelden van tekeningen van de laatste tijd. Geen hand van vandaag dus, maar toch wat te zien ;-)
Morgen iets nieuws!

The last day of March and...
again no hand.
I just didn't get around to it.

Still, these two months of drawing hands brought me a lot of good things. 
I no longer avoid drawing the hands when I'm doing a portrait. I sometimes even look for compositions in which the hands are the most important element of the drawing. Here are some recent drawings with hands, although not done today.
Tomorrow something new!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten