vrijdag 2 maart 2012

Een Award!

Van Patricia kreeg ik vandaag een echte Award! Wat leuk! Hier is-ie:
Patricia gave me a real Award today! How nice! Here it is:


Deze Award is in het leven geroepen om blogs met minder dan 200 volgers wat meer aandacht te geven. Als je de Award hebt ontvangen kun je die op je blog zetten met een linkje naar degene van wie je de Award hebt gekregen. Daarna mag je de Award doorgeven aan 5 andere bloggers. Je laat ze dit weten door in een reactie de Award uit te reiken.

The thought behind this Award is to give blogs with less than 200 followers some extra attention. When you receive the Award, you can place it on your blog with a link to the blogger who gave you the Award. Then, if you would like to of course, you pass the Award on to 5 other bloggers. Let them know they received this Award by placing a reaction on their blog.

Ik wil mijn Award graag doorgeven aan drie vrienden die ieder op hun eigen manier creatief bezig zijn:
Margot, die prachtige kinderboekillustraties maakt
Ellen, die creatief schrijft en
Ladybug Velcro, die creatief is op allerlei manieren
Verder vind ik dat Loes Vork een Award verdient voor de Twitter-cursus Tekenenvoormensendienietkunnentekenen. Loes, ik ken je niet persoonlijk en van Twitter weet ik helemaal niks, maar ik vind het gewoon een ontzettend goed initiatief!
Dan heb ik dus nog 1 Award over...
Heb jij een creatieve blog en wil je graag mijn laatste Award? Laat maar weten!

I would like to pass my Award on to three friends who are each being creative in their own way:
Margot, who makes beautiful children's book illustrations
Ellen, who writes creatively, and
Ladybug Velcro, who is very creative in lots of ways
I also feel Loes Vork deserves an Award for the Twitter-course Tekenenvoormensendienietkunnentekenen (Drawingforpeoplewhocannotdraw). I don't know anything about Twitter, but I think this initiative is just fun!
That leaves one Award ungiven...
Do you have a creative blog and would you like to receive my last Award? Let me know!

O ja, en dan heb ik ook nog een hand getekend vandaag!
Oh yes, and I also drew a hand today!

4 opmerkingen:

  1. Dag Tineke, wat een leuke verrassing! Monique en ik maken de cursus 'Teken voor mensen die niet kunnen tekenen' met heel veel plezier. Er verschijnt iedere woensdagochtend een nieuwe les op Twitter (@Sketchcrawlgoud en #tvmdnkt en #sfpwcnd) maar dus ook op onze blog http://sketchcrawlgouda.blogspot.com/, voor de niet-twitteraars. Missie: plezier in tekenen bevorderen. Dus nu mogen wij op onze beurt ook een paar mooie blogs in het zonnetje zetten? Eens even kijken, er is zo veel bijzondere creativiteit...
    Hartelijke groet uit Gouda!
    Van Loes Vork en Monique Kemp, die samen Sketchcrawls organiseren in Gouda (tekenen op locatie, iedere 3 maanden).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Loes, ja hoor, alles geheel vrijwillig natuurlijk, maar leuk toch!

      Verwijderen
  2. Hartelijk dank, Tineke. Ik geef 'm meteen door xxx

    BeantwoordenVerwijderen