maandag 15 juli 2024

Nederlands landschap

Dit is de enige grotere tekening die ik tijdens de vakantie maakte. Ik gebruikte aquarelverf, -krijt en -potlood op papier van ongeveer 24x30 cm.

This is the only larger drawing that I made during my vacation. I used watercolor paint and watersoluble pencils on heavy paper. Size approx. 24x30 cm.

En dit is een collage waar ik een paar weken eerder aan begonnen was, zonder dat het per se een landschap moest worden. Ik zie wel overeenkomsten nu! 

And this is a collage that I started a few weeks earlier without necessarily wanting to make a landscape. I now see similarities!


Ik twijfel nog of ik de collage later verder ga uitwerken; misschien dan wel echt als landschap.

I might work on the collage some more later; possibly turning it into a proper landscape illustration then.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten