dinsdag 8 augustus 2023

Verder

Tóch eerst verder met mijn Werelden en Oceanen: soms gaat het bijna vanzelf en soms wil een collage gewoon echt niet lukken en weet ik niet wat ik ermee aan moet. Rigoreus eroverheen met allerlei inkten en gesso is dan meestal mijn oplossing, maar dit keer hielp het niet... misschien ga ik deze uiteindelijk wel in kleinere stukken snijden als laatste poging om er nog iets van te maken waar ik tevreden mee kan zijn.

Today I felt more like working on my larger collage project, so I'm continuing with that first. This one is a bit of a struggle and being bold with inks and gesso (which usually is my go-to solution) did not help. I might just cut this into smaller pieces as a final try to turn it into something I can be content with.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten