zaterdag 22 juli 2023

Werelden en Oceanen

De laatste tijd zit ik zo lekker in het maken van mijn collages, dat ik soms gewoon vergeet om te bloggen... Ik ben nu bezig met een serie collages/mixed media werk met als voorlopige titel ‘Werelden en Oceanen’. Daarvoor gebruik ik een reeks linoleumprints die ik jaren geleden maakte en een stapel oude atlassen uit de kringloopwinkel als basis. Ik wil nog niet teveel laten zien hiervan, omdat ik er zelf nog middenin zit, maar hier is een klein kijkje in de start van mijn ‘Werelden’.

I've been so busy working that I sometimes forget to place some of it here, on my blog. Right now I'm working on a series of collages/mixed media art with the (temporary) title ‘Worlds and Oceans’, using some of my old linoleum prints and pages from atlasses bought in thrift stores. Just a sneak peek of the raw materials today, because I'm still in the middle of the process right now.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten