zaterdag 1 april 2017

Tekening van de maand

Om het mooie lenteweer te vieren, heb ik mijn ‘rokjesdag’-aquarel in een lijstje gedaan en die bied ik nu aan als tekening van de maand april. Wil je iets met mij ruilen voor deze tekening? Het is een aquarel op tekenpapier in een houten fotolijstje, formaat 10x15 cm. Doe je voorstel uiterlijk 30 april a.s. vóór middernacht. Ik maak een keuze op 1 mei.
De tekening van de maand maart wil ik graag ruilen met Gonny voor een beeld of schelpen uit Afrika.

Drawing of the month April: celebrating spring! This is a miniature watercolor sketch on drawing paper in a wooden frame, size 10x15 cm. Would you like to trade something with me for this? Make your offer before April 30th, midnight. I will choose on May 1st.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten