woensdag 1 maart 2017

Tekening van de maand

Ik ben lekker aan het experimenteren geweest met de mogelijkheden van een snelle lijnschets. Eerst ‘gewoon’ ingekleurd met aquarel (bovenste tekening). Daarna gescand en bewerkt in Photoshop (onderste tekening). Toch weer heel anders...

De aquarel bied ik deze maand te ruil aan als ‘Tekening van de maand’. Het is dus een met de hand ingekleurde lijnprint op tekenpapier, formaat 20x30 cm. Wil je iets met mij ruilen voor deze tekening? Doe dan uiterlijk 31 maart a.s. vóór middernacht een voorstel. Ik maak een keuze op 1 april (geen grapje!). Als je liever de bewerkte digitale versie (in hoge resolutie) wilt ontvangen dan de tekening op papier, kan dat ook natuurlijk ook!

I have been trying out some possibilities with one of my fast line sketches. First I added watercolors, as ‘usual’ (top image). Then I scanned the result and experimented further in Photoshop (bottom image).

The watercolor drawing is my ‘Drawing of the month’ for March. It is a hand-colored line print on drawing paper, size 20x30 cm. Would you like to trade something with me for this drawing? Then make an offer before March 31st, midnight. I will choose on April 1st (no joke!). By the way, if you would rather receive a high resolution file of the Photoshop image in stead of the drawing on paper, that is also possible!




En zo zag de lijnschets eruit voordat ik ging kleuren:
And this is what the sketch looked like before adding color:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten