zondag 20 december 2015

Ukelele-les en taart voor zes

Op mijn tekening van de maand oktober kwamen toevallig twee ruil-voorstellen uit Zeeland! Theresia bood aan mij een ukelele-lesje te geven en Josien bood een weekendje Zeeuwse zon zee wind met taart. Gelukkig had ik twee versies van deze tekening, zodat ik allebei deze ruil-voorstellen kon aannemen!

We begonnen met de ukelele-les, daarna gingen we met z'n allen naar Josien en aten taart voor zes :-)
Het grappige was, dat mijn tekening zonder dat ik het van tevoren wist aardig leek op kat van Josien, maar helaas was die te verlegen voor de foto...
's Avonds genoten we in het Spiegeltheater in Middelburg nog van een voorstelling die Josien had geschreven en geregisseerd. Check it out: Het meisje en de reus.
Met zee en wind zit het in Zeeland meestal wel goed, maar zelfs met de zon is het gelukt dit weekend!

I received two offers to trade the drawing of the month October and they both came from the province of Zeeland! Luckily, I had two versions of this drawing, so I could trade for a ukelele lesson AND home baked apple pie with friends. I even got the sunshine that was part of the deal (and this in the middle of winter) - lucky me!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten