woensdag 9 december 2015

Accordeonist

Voor accordeonist/trekzak-&concertinaspeler Mark wilde ik een aquarel maken. Hierbij waren enkele YouTube filmpjes een grote hulp, omdat ik niet de gelegenheid had hem 'live' te schetsen tijdens een optreden.

I wanted to make a watercolor drawing for accordionist Mark, but couldn't sketch him live. So I used some YouTube postings to help me.





Best een leuk portret geworden, maar ik was niet tevreden met de gelijkenis. Dus begon ik nog maar eens opnieuw. Met een afgedrukte 'video still' uit een van de filmpjes als voorbeeld kwam ik uiteindelijk tot het onderstaande resultaat.

Nice portrait, but I wasn't satisfied with the likeness. So I started over and used a printed image as an example this time. Below the final result.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten