dinsdag 31 maart 2015

Schetsen met klei

Vorige week heb ik voor de verandering eens driedimensionaal gewerkt naar levend model: kleine poppetjes gemaakt met klei binnen een pose van steeds ongeveer een kwartier. Nu waren mijn poppetjes droog en kon ik ze van alle kanten gaan schetsen! Maar terwijl ik daarmee bezig was, brak opeens de zon door en het licht veranderde snel door langs zoevende wolken. Dus het werd een uitgebreide fotosessie. Hieronder één van de poppetjes, op allerlei manieren weergegeven. Morgen meer!

Last week I worked three-dimensional in a model-drawing class: with clay I made little models, each within a pose of around fifteen minutes. They had the chance to dry nicely during the weekend and today I could start sketching them from all sides! But while I started doing this, the sun gave me some beautiful and fast changing light circumstances. So, the drawing session became a photo-shoot. There will be more tomorrow!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten