maandag 7 mei 2012

Leuke dingen - deel 3

Er komen zoveel leuke dingen aan dat het bijna niet te doen is om alles hier aan te kondigen! Het beste kun je gewoon even klikken op het tabblad 'Workshops en cursussen' hierboven, of neem een kijkje op mijn website: www.hetatelier.org.

Op drie dingen wil ik toch even extra de aandacht vestigen nu:

Mijn zomercursus Schetsen met tekst staat nu aangekondigd op de website van BiblioNova! Dat betekent dat je je vanaf nu kunt aanmelden (hint, hint...)! Ga naar www.biblionova.nl, klik op de activiteitenkalender, blader dan door naar de maand juli en klik op de startdatum 9 juli. Daar vind je alle informatie. 

Op zaterdag 26 mei en op vrijdag 22 juni geef ik bij Kunstwinkel Kunstproeven in Stein een workshop over poësie-albums! Zoiets was ik al heel lang van plan, dus ik heb er erg veel zin in. En ik doe hem twee keer, dus dubbele kans om mee te doen :-D
Hieronder alvast een plaatje, om in de stemming te komen:


Alle informatie over de poësie-workshop vind je hier op mijn website of hier als pdf.

Van dinsdag 3 t/m donderdag 5 juli geef ik in Nuth een cursus tekenen naar waarneming voor beginners.


Alle informatie over deze tekencursus staat hier op mijn website en kun je hier downloaden als pdf. 

En verder kun je je nog steeds aanmelden voor tekenen en schilderen op Kasteel Aerwinkel en Drukken en dichten of tekenen in Tétaigne...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten