woensdag 24 juni 2026

Tango fragment

Normaal gesproken plaats ik hier weinig over mijn activiteiten in de muziek (want daar zijn andere plekken meer geschikt voor en daar gaat dit blog bovendien niet over), maar dit fragment vond ik te leuk om achter te houden. Ik speel hier bandoneon (links vooraan) met het ‘Orquesta Típica Conjunto Margot & Friends’ bij Stichting Griend 360˚ in Maastricht, afgelopen maandagavond.

Normally I don't post much about my musical activities here, but I found this snippet too much fun not to share. With ‘Orquesta Típica Conjunto Margot & Friends’ at Stichting Griend 360˚ in Maastricht., last Monday evening.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten