zaterdag 20 januari 2024

P in de herkansing

Paars, patroonpapier, pen, potlood, penseel, plaksel, poolgebieden, plattegrond... misschien wilde ik er wel teveel tegelijk in stoppen dit keer (en dat alles ook nog zonder van te voren omlijnd plan!) en was ik mede daardoor vorige week niet tevreden met mijn alfabet-project-illustratie voor de letter P. Dus ik werkte er deze week nog even aan door. Het zijn uiteindelijk toch een soort planeten geworden, maar de meeste andere P-dingen die ik noemde zitten er ook wel ergens in.

Purple, pattern paper, pen, pencil, polar regions... maybe I wanted to put too many ideas into the illustration for the letter P of my alphabet project last week (and also working without a sketched out plan!), so I was not happy with the result last Sunday. I worked on the image some more this week and it turned out like some sort of planets, but most of the other P-things I mentioned are still in there somewhere.

De uiteindelijke illustratie voor de letter P van mijn alfabetproject.

Probeersels in mijn schetsboeken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten