vrijdag 30 juni 2023

Tegelijkertijd

Eigenlijk heb ik al voldoende collages klaar voor de expositie die ik volgende week ga inrichten (meer hierover als het zover is!) en moet ik de bijkomende klusjes gaan afmaken, zoals het maken van naamkaartjes om bij de werkstukken te hangen. Maar tegelijkertijd kan ik ook nog niet stoppen met het maken van collages – ik zit nog in een lekkere ‘flow’. Dus ik ga er ondertussen gewoon mee door. Misschien wordt onderstaande collage nog wat voordat ik alles moet gaan ophangen, misschien ook niet en dan komt er wel weer een volgende gelegenheid om er iets mee te doen.

Working on two aspects of art at the same time: making nametags to place with my work in an exhibition that I'm going to put up next week, but also still making more collages because I just cannot stop yet. Possibly the collage I'm working on right now will turn into something worthwhile to add to the exhibition. And if not, there may be another opportunity in the future to use it somewhere.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten