vrijdag 21 oktober 2022

Van Pompediedom

Jaaaaaaah, het is klaar: mijn prentenboek ‘Van Pompediedom’, door mij geschreven, geïllustreerd, vormgegeven en in eigen beheer laten drukken!! Het was een enorme berg werk, maar ze zijn erg mooi geworden (al zeg ik het zelf...). Blij & trots!

Waar gaat het over:
‘Het is nacht, maar Daan is nog niet moe.
Er klinkt een liedje van Pompediedom
en dan lukt slapen helemáál niet meer!’

Een vrolijk prentenboek voor kinderen die soms niet kunnen slapen omdat ze nog veel te druk bezig zijn in hun hoofd. Met een liedje dat op elke pagina iets langer wordt en een verhaal in kleurrijke afbeeldingen.

De eerste oplage is heel bescheiden, dus wil je zeker zijn van een exemplaar, neem dan gauw contact op met mij. De boeken zijn voorlopig alleen rechtstreeks bij mij te bestellen voor € 22,50 per stuk, exclusief verzendkosten. Formaat 21x21 cm, 24 pagina's full colour, hard cover.








2 opmerkingen:

  1. Ik wil graag een exemplaar hiervan bestellen. Na 3 november zit ik wat ruimer in de tijd om het op te komen halen. Ik doe het even niet via Facebook, anders ziet de ontvanger het wellicht…

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mireille, leuk en helemaal prima! Ik hou er eentje voor je apart en we kunnen afspreken via mail of app.

    BeantwoordenVerwijderen