donderdag 11 augustus 2022

Deventer

De zelfportretten die ik gisteren en eergisteren liet zien, maakte ik onderweg naar Deventer: slenteren over de boekenmarkt, kamperen op de stadscamping (die zo vol stond dat wij eigenlijk in het ernaast liggende park stonden, haha), heen&weer met het pontje, Mexicaans streetfood bij de foodtruck langs het water, winkeltjes kijken en bladmuziek scoren bij de kringloop: het waren maar twee dagen, maar die voelden als een week vakantie! Ook weer lekker geschilderd in mijn oude atlas en mijn recycle-schetsboek.

Skyline van Deventer getekend in mijn atlas.

Het effect van de aquarelverf, die blijkbaar niet pakt op de wegen in de atlas,
vond ik zo leuk dat ik ook nog even verder ging op de linkerpagina!

De hele Deventer-pagina, inclusief selfie en ingeplakte papiertjes.

Nog een snelle skyline-schets vanaf de overkant van het water.

Schetsen in het stadspark alias de camping...

... in recycle-(schets)boek.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten