maandag 23 mei 2022

Repetitie

Binnenkort mag ik nog eens live schilderen bij de voorstelling ‘In de wolken’ (zie hier de actiefoto's van vorig jaar) van blazersensemble Zuiderwind en vandaag hebben we daarvoor gerepeteerd. Omdat mijn aandeel in de voorstelling er vooral uit bestaat dat ik al schilderend reageer op het verhaal (en soms op wat het publiek zegt, dus dat wordt improviseren), kon ik vandaag niet veel anders doen dan luisteren. O ja, en een snel schetsje maken van de 5 muzikanten, natuurlijk.

De voorstelling gaat plaatsvinden in het Openluchttheater Valkenburg (Plenkertstraat 51A, Valkenburg aan de Geul), op zondag 12 juni van 11 tot 12 uur. Het is een familievoorstelling voor iedereen vanaf ongeveer 4 jaar en de entreeprijs is 9 euro.

Schetsje van de repetitie van deze ochtend.

De line-up der kabouters.

Actiefoto's van vorig jaar: mijn schilderij verandert met de vertelling mee.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten