woensdag 30 maart 2022

Kleuteruniversiteit

Een beetje een bijzondere naam vind ik het wel, ‘Kleuteruniversiteit’, maar ze doen leuke dingen voor kinderen/kleuters: Kleuteruniversiteit is een uitgeverij, die digitale lesmaterialen aanbiedt voor leerkrachten. Dat zijn o.a. thematische projecten op basis van prentenboeken en nu is er dus ook zo'n lespakket verschenen van mijn Prinses Welmoet! Dit lespakket is niet geschreven door mij en ook niet in samenwerking met mij, dus ik kan niet in detail zeggen waar het precies over gaat, maar volgens mij gaat het over sprookjes, fantasie, prinsen en prinsessen, en dan met allerlei leuke opdrachten voor de kinderen. Hier is de link naar de informatie over het pakket op de site van Kleuteruniversiteit zelf: https://www.kleuteruniversiteit.nl/winkel/prinses-welmoet/



Geen opmerkingen:

Een reactie posten