donderdag 3 februari 2022

Huppelzone

Een grappig bericht: deze middag werd ik benaderd door een journalist met de vraag of ik misschien meer wist over de mysterieuze borden met ‘Huppelzones’, die deze week in het centrum van Bunschoten zijn verschenen. Ik wist van niks, maar de gebruikte afbeelding is een paar jaar geleden wel door mij getekend. Wie de borden heeft opgehangen is niet bekend, aldus de online kranten, maar op het bord staat het Instagram-account lekkerhuppelen vermeld. Helaas zijn er blijkbaar nog maar weinig mensen die daadwerkelijk gaan huppelen.

Hoewel ik er persoonlijk wel om kan lachen en het een leuk idee vind, had ik het nóg leuker gevonden als mij van tevoren om toestemming was gevraagd voor het gebruik van mijn werk. Een kunstenaar moet tenslotte ook ergens van leven... Als er eventueel nog meer gemeentes zijn die graag een huppelzone willen invoeren: ik ben gewoon bereikbaar en absoluut bereid om hier een exclusief bord voor te ontwerpen!

Afbeelding uit de Bunschoter online; foto Nesse Media.

Afbeelding uit AD.nl; foto GinoPress B.V.

Mijn originele tekening uit 2017.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten