zaterdag 18 december 2021

Miniatuur-collages

Ik ben nog niet begonnen aan de abstracte collages die ik van plan was met de 'inktsels' die ik van de week maakte, maar ondertussen wel bezig met een nieuwe reeks miniatuurtjes. Tot mijn schrik ontdekte ik dat het alweer meer dan een half jaar geleden is dat ik werkte aan de vorige reeks

Dit zijn een paar kleintjes, 10 x 10 cm, met alle onderdeeltjes nog los. Techniek: acrylverf en mixed media op ondergrond van mdf en daarop uitgeknipte stukjes van gestempelde afbeeldingen (witte blockprint-inkt op zwart papier).



En hieronder eentje die al helemaal vastgeplakt is. De basis is een mini-collage die ik eerder maakte (zie blogbericht: Wandeling). Techniek: mixed-media collage van papier, karton en schilderslinnen met acrylverf, gesso en houtlijm op mdf. Formaat: 20x20 cm.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten