dinsdag 4 augustus 2020

Tweeluik

Twee van de collages waar ik mee bezig was, zijn samen een tweeluik geworden. De derde is heel anders van stijl en staat meer op zichzelf (die laat ik morgen zien!).

Dit zijn alvast wat foto’s van het tweeluik en enkele details. Ik verwerkte o.a. toegangskaartjes, metrotickets, postzegels, krantenknipsels, een plattegrondje, sigarenbandjes, gedroogde bladeren en allerlei bonnetjes. De opdracht was om al deze papiertjes-met-herinneringen te verwerken tot een kunstwerk. Het was zulk leuk werk, dat ik van plan ben om het voor mezelf ook te doen: alle papiertjes die ik niet kan weggooien – hoewel ze in principe niks meer waard zijn – verwerken tot een mooi herinnerings-kunstwerk. Ik wil dit ook graag voor meer mensen gaan doen, dus als je je huis aan het opruimen bent en ook zoiets wilt... stuur me een berichtje!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten