zaterdag 11 april 2020

Tekeningen - serie 1

Dit is de eerste reeks tekeningen die ik gisteravond tijdens de live uitzending maakte van de muzikanten (Wouter Kuyper op diatonisch accordeon en Wim te Groen op piano), naar aanleiding van wat ik op mijn beeldscherm te zien kreeg. Het was een bijzondere ervaring en de tijd vloog om!
Ik heb ook enkele dansers getekend, die via Zoom konden meedoen, maar die tekeningen volgen later. Best veel werk om alles te scannen en veel te mooi weer vandaag...

Dus: wordt vervolgd!

Wouter in beeld, met een inzet van mijn tekening-in-wording.



Zelfs de beer ging ervan dansen...


Wim in actie. Prachtige muziek!
Wim heeft trouwens de allereerste mazurka die hij ooit schreef, uitgewerkt als bladmuziek.
Een uitgebreide piano-partituur, met daarin ook ergens mooi afgebeeld een van mijn tekeningen.
Via deze link te bestellen: https://wimtegroen-sheetmusic.peggypay.com/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten