zondag 27 oktober 2019

Cultureel weekend

Het was een zeer cultureel weekend, dat begon met het bijwonen van de presentatie van het nieuwste boek van Toon Tellegen en Ingrid Godon: ‘ik en mijzelf’ in de bibliotheek van Genk. Tijdens deze presentatie heb ik zelf eens niet getekend, maar ik won wel een exemplaar van het boek, dat gesigneerd werd door zowel Toon als Ingrid (mét tekeningetje!).

Op zaterdagmiddag was ik in Herk-de-Stad bij een workshop van Eric Thézé over onregelmatige walsen en mazurka's. De workshop was bedoeld voor dansers, maar ik was blij dat ik erbij mocht zitten als tekenaar. Die middag maakte ik wél heel veel schetsen, die ik nog lang niet allemaal gescand heb. Hieronder alvast een voorproefje, maar er komt dus nog meer!

En vanmiddag presenteerde het Italiaanse viertal Banditaliana hun cd Argento in Oisterwijk met een spetterend concert. Ook daar heb ik heerlijk zitten schetsen en ook die tekeningen volgen zo snel mogelijk. Genoeg scanwerk te doen voor mij de komende dagen...

Wals in 17 tijden...

Eric Thézé in actie met zijn bandoneon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten