woensdag 22 februari 2017

Herkansing

Omdat er nog helemaal geen bod is binnengekomen op mijn ruil-tekeningen van deze maand, doe ik ze even in de herkansing: je hebt nog een week de tijd om iets te bieden in ruil voor een, twee of drie van onderstaande tekeningen! Het formaat van de tekeningen is 20x30 cm en het zijn met de hand ingekleurde lijnprints op tekenpapier. Doe je ruil-voorstel uiterlijk 28 februari a.s. vóór middernacht. Ik maak een keuze op 1 maart.

Since there are still no trade offers on the drawing(s) of the month, here they are again: three hand-colored line prints size 20x30 cm. If you want to trade something with me for one, two, or all three of these drawings, let me know before February 28th, midnight. I will make a choice on March 1st.

Tekening 1

Tekening 2

Tekening 3



Geen opmerkingen:

Een reactie posten