dinsdag 24 mei 2016

ChapmanStick

Soms zijn er van die leuke verrassingen... ChapmanStick-speler Rob Rieter had mij gevraagd of ik hem eens met zijn muziekinstrument wilde portretteren. Omdat ik geen idee had wat een ChapmanStick was, en omdat ik liefst live tekeningen maak, stemde ik toe onder voorwaarde dat hij dan een poosje voor mij zou spelen terwijl ik hem tekende. Zo maakte ik kennis met een voor mij nieuw instrument, kreeg een mooi mini-concertje en ondertussen lukte het ook nog om de beloofde tekening te maken!
Meer over de ChapmanStick vind je op de blog van Rob: http://robrieter.nl

I just love life's little surprises... A while ago I was asked by ChapmanStick-player Rob Rieter if I could sketch a portrait of him with this instrument. I agreed under the condition that he would play for me, since I had no idea what a ChapmanStick was and I prefer to sketch live action. This way I got to know a new instrument, got a nice private concert and even finished the drawing at the same time!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten