maandag 18 april 2016

Buiten de lijntjes

Het leek hier van het weekend wel een klein productie-bedrijfje: alle pagina's van het kleurboekje netjes dubbelzijdig printen, vouwen, vergaren en tot slot stuk voor stuk met de hand inbinden! Maar nu heb ik een mooi stapeltje boekjes klaar :-D

Gerard Gerritsen was zo aardig om ook even aandacht te besteden aan mijn boekje op zijn site ‘Spelen met de trekharmonica’. Sowieso leuk om eens een kijkje te nemen daar, als je geïnteresseerd bent in de trekharmonica en alles daaromheen: http://www.ggms.nl

I worked hard on printing, folding and binding my little coloring books, but now I have some ready to sell :-D
Also, there are other people doing some advertising for me, like Gerard Gerritsen on his harmonica-website: http://www.ggms.nl. How nice!



De eerste afdrukjes kwamen niet altijd uit de printer zoals ik ze had bedoeld...
maar dat leverde eigenlijk ook wel weer grappige dingen op!

The first try-out prints didn't always turn out like I meant them to... 
but the result made me smile anyway!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten