maandag 14 maart 2016

Groeten Uit Oisterwijk

Een luxeprobleem dit weekend: teveel leuke dingen waar ik bij aanwezig zou willen zijn, maar nog steeds niet ontdekt hoe ik mezelf in tweeën kan splitsen...
Dus koos ik zaterdag voor Blowzabella in Alleur en was ik gisteren even ‘virtueel aanwezig’ op het folkbal van GUO in Oisterwijk, dankzij een filmpje en enkele foto's van Walter van Brakel. Zo kon ik toch onderstaande tekening maken van La Jolie Folie, bestaande uit Wilco van der Kolk (hier met draailier) en Thomas Steenweg (met trekharmonica).

A luxury problem last weekend: too many fun things to attend and only one body to be at one place...
So I chose to be in Alleur with Blowzabella on Saturday and thanks to film and pictures by Wouter van Brakel I could be in Oisterwijk ‘virtually’ for a while yesterday to sketch La Jolie Folie: Wilco van der Kolk (hurdy-gurdy) and Thomas Steenweg (accordion).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten