donderdag 18 februari 2016

Tussendoor-ruil

Gelukkig zijn er mensen die beter met klei kunnen omgaan dan ik...

Een tijdje geleden maakte ik enkele aquarellen van een concertina-speler.




Nu heb ik bovenstaande twee mini-aquarellen met hem geruild voor een beeldje van mijzelf met accordeon, gemaakt door Tiety Smid. Fantastisch toch!





Hieronder nog een voorbeeld van de muzikanten-beeldjes van Tiety:


De tekening van de maand februari is trouwens nog steeds beschikbaar voor een leuke ruil, maar wil je liever een ruil-op-maat, dan kan dat dus ook! Doe maar een voorstel :-)

Another fun trade: two miniature-concertina-watercolors for a custom-made figurine of me with my accordion. Super! Do you want to trade something with me for a drawing? Just let me know...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten