vrijdag 1 januari 2016

Januari-opruiming

Allereerst wil ik alle lezers van mijn blog natuurlijk een mooi en creatief 2016 toewensen. Het was even rustig hier, op de blog, maar in de tussentijd heb ik uiteraard niet stilgezeten... Ik heb de tijd gebruikt voor het opruimen van mijn atelier. Zo komt er weer ruimte voor nieuwe projecten!

Tijdens het opruimen kwam ik enkele mooie (proef-)drukken tegen van o.a. linosnedes die ik ooit maakte. Nu wil ik er hier – bij wijze van januari-opruiming – een aantal van te ruil aanbieden. Ik zal deze maand een paar keer een opruimingsblogje plaatsen, steeds met een ander drukwerk. De druksels blijven de hele maand januari in de aanbieding; op 1 februari maak ik bekend wat ik wil ruilen.
Dus grijp je kans! Laat mij vóór het einde van deze maand weten welk drukwerk je zou willen en wat je ervoor in ruil aanbiedt. Alles is toegestaan deze maand: een wederdienst, een ding, een ludieke actie, zelfs geld mag geboden worden ;-)

1.

Nummer 1 is een afdruk van een linosnede in grijstinten en zwart op stevig wit tekenpapier, formaat 50x50 cm.

2.

Nummer 2 is een lichtgrijze afdruk op bruin kaftpapier, formaat 50x70 cm.

3.

Nummer 3 is een subtiele wit/lichtbruine druk, gecombineerd met een monoprint van ecoline in pasteltinten, formaat 50x65 cm op stevig wit tekenpapier.

4.

Nummer 4 is een bruin-grijs-zwarte afdruk op dik oranje-bruin papier, formaat 50x70 cm.


A beautiful and creative 2016 for everyone! Here is the Drawing of the Month: four variations of a linocut. You can make an offer to trade on each one. Besides, I will place some more later this month: it will be January Sale! If you like to make a trade, just let me know. I will make my choice(s) on February 1st.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten