zaterdag 1 augustus 2015

Blue Moon

Nou ja, eigenlijk een dag erna, maar ik kon het niet laten...
Nog iemand in een romantische bui? Dit is de ruiltekening voor de maand augustus!
Hij is gemaakt met aquarelpotlood op 300 grams aquarelpapier, formaat 20x20 cm.
Wil je deze tekening met mij ruilen voor iets, doe dan uiterlijk 31 augustus vóór middernacht een voorstel. Ik maak een keuze op 1 september.

Well, it is ‘the day after’, really, but I couldn't resist...
Anyone else in a romantic mood? This drawing is up for trade in August!
It is made with watercolor pencil on watercolor paper, size 20x20 cm.
So, if you would like to trade my Blue Moon for something else: make me an offer before August 31st, midnight. I will make a choice on September 1st.



De tekening van de maand juli wil ik graag ruilen met Gert-Jan Kamphorst, voor zijn zelfgemaakte bolognesesaus (of een andere culinaire verrassing...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten