maandag 1 december 2014

Finale

Het is weer tijd voor een 'Tekening van de Maand'! Onderstaande aquarel tekende ik naar bewegend (dansend) model. Ik noemde de tekening 'Finale', wat ik wel toepasselijk vind voor de tekening van de maand december. Deze tekening meet 40 x 30 cm op dik tekenpapier en kost 75 euro (zonder lijst). Dit is inclusief BTW maar exclusief eventuele verzendkosten.
Heb je interesse in dit werk? Aarzel niet om mij te mailen of laat hieronder een berichtje achter. De tekening van de vorige maand was binnen een dag verkocht... gaat dat nu weer lukken?

Time for another 'Drawing of the Month'! This watercolor was made from a moving (dancing) model and I named it 'Finale', a name appropriate for the drawing of the month December, I thought. Size of the drawing is 40 x 30 cm and the price is 75 euros (unframed). This includes VAT, but additional shipping costs are not included.
Don't hesitate to send me an e-mail or leave a message under this blogpost if you are interested! Last month's drawing was sold within one day... could this happen again?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten