woensdag 13 augustus 2014

Tekenen in Sittard

Er zijn weer nieuwe data gepland om te tekenen in het atelier van Liliane Konings aan de President Kennedysingel 18 te Sittard. Wie wil meedoen, kan zich tot 2 dagen van tevoren inschrijven bij mij (tineke@hetatelier.org).

Bij een minimum van 3 deelnemers gaat het door, het maximum aantal deelnemers is 8
Je werkt in principe aan je eigen tekeningen en ik kan daarbij helpen met tips en ideeën. Ik zorg elke keer ook voor inspirerende opdrachten, waar je ter plekke aan zou kunnen werken. De keus is dus aan jou! 
Kosten zijn 15 euro per persoon per keer, voor een les van 2,5 uur.

Neem eigen materiaal en papier mee; ik zorg voor koffie/thee en evt. iets daarbij. Ik heb zelf ook allerlei materiaal, voor als je eens iets nieuws wilt uitproberen. Laat mij dat dan liefst ook van tevoren weten, dan kan ik e.e.a. opzoeken en klaarleggen. Verzoekjes voor behandelen van bepaalde onderwerpen/technieken mogen uiteraard ook ingediend worden! 

Op de volgende data zijn er bijeenkomsten gepland
(let op: dagen en tijden zijn niet altijd hetzelfde!):
donderdagavond 28 augustus 18:30 - 21:00 uur
woensdagavond 17 september 19:00 - 21:30 uur
vrijdagmiddag 26 september 13:30 - 16:00 uur
woensdagavond 1 oktober 19:00 - 21:30 uur
woensdagavond 15 oktober 19:00 - 21:30 uur
vrijdagmiddag 24 oktober 13:30 - 16:00 uur


Geen opmerkingen:

Een reactie posten