woensdag 14 augustus 2013

Nog een expositie!

Ben ik net bezig met de voorbereidingen van mijn expositie in de bibliotheek van Sittard, doet zich onverwacht de gelegenheid voor om nog ergens anders te exposeren! Daar kan ik geen 'nee' tegen zeggen natuurlijk, dus vanaf vandaag (tot 30 september a.s.) is er een selectie van ongeveer 20 van mijn figuurschetsen en drukwerkjes te zien in het gemeentehuis van Gulpen-Wittem. Moet je toevallig binnenkort daar zijn, kijk dan zeker even rond in de hal en de gang naar de raadskamer! Helaas zijn deze ruimtes niet vrij toegankelijk; het is eventueel wel mogelijk de werken te bezichtigen op afspraak (als je dat wilt, kun je mij daarover een mailtje sturen).

Another exposition! As of today, a selection of my figure drawings and prints will be on display at the Gulpen-Wittem town-hall (until Sept. 30th; only accessible on appointment).







Geen opmerkingen:

Een reactie posten