zaterdag 30 maart 2013

Nog even maart

Het is nog steeds maart, dus 'officieel' ben ik nog bezig met het hergebruik-thema. Hieronder enkele hergebruik-portretten van deze week (portretten die ik over oude portretten heen tekende, nadat ik er een laagje halftransparante gesso overheen smeerde).

En ik heb nog een leuke tip voor april: ik ga een 3-daagse cursus tekenen naar waarneming geven. De exacte data en locatie liggen nog niet vast, maar het gaat in elk geval plaatsvinden in of in de buurt van Sittard en tussen 7 en 17 april. De prijs is 125 euro inclusief materiaal. Heb je interesse om mee te doen, mail mij dan: tineke[at]hetatelier.org.

Still March, so still working on re-use. Here are some re-use-portraits that I did this week: I used old portraits that I painted over with semi-transparent gesso and drew the new portraits over that.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten