dinsdag 5 juni 2012

Boekjes

Vandaag heb ik me beziggehouden met het maken van schets- en notitieboekjes van gebruikte enveloppen en ander oud (rest)papier. Voor het omslag gebruikte ik pizzadozen (nee hoor, ik eet helemaal niet zoveel diepvriespizza's; járenlang opgespaard, die dozen)! Het idee is dat ik de boekjes ga verkopen op de kunstmarkt o.a. Ze zijn nog niet helemaal klaar, maar ze worden wél erg leuk en ik wil er nog veel meer maken...

Made little sketchbooks of used paper and pizzaboxes today. 
Not quite finished yet, but fun already!


2 opmerkingen:

  1. Geweldig dat je van 'troep' zoiets moois kunt maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, en als ik zo naar de foto kijk, denk ik dat ik de volgende serie boekjes in de vorm van pizzapunten ga snijden :-D

      Verwijderen