zondag 27 november 2011

Kleuterschool

Nog een BoekieBoekie-tip vandaag, een oude bekende kleuterschool-techniek:


Klinkt leuk, alleen mij valt het nog niet mee: het heeft de hele middag liggen drogen, maar als ik er dan in wil gaan krassen is het nog steeds vettig en plakkerig. Bovendien is de oostindische inkt doorgelekt naar de pagina van gisteren, zodat die er nu uitziet alsof ik vannacht een of andere enge stippelziekte heb opgelopen.
En het blijft viezig en afgeven. Bah! (En mijn vlechtjes lukten vandaag ook al niet…) Heeft iemand ervaring met kleuters en/of een tip voor mij hoe ik dit nog goed kan krijgen (het plakkerige en het afgeven dus, hoewel ik ook wel wat haarvlecht-tips kan gebruiken…)? Of moet ik misschien terug naar de kleuterschool voor bijlessen…?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten