woensdag 18 april 2012

Wisselvallig

Het ene moment schijnt de zon, dan regent het en tien minuten later begint het opeens hard te waaien... En zo wisselvallig als het weer waren vandaag ook mijn schetsplannen: zal ik buiten gaan zitten of bij de V&D of toch maar in de bieb of zal ik maar weer een dagje overslaan? Uiteindelijk toch gewoon weer lekker vanuit huis getekend. Ik heb het geluk dat ik dit kan zien vanuit mijn woonkamer, als ik mijn neus tegen het raam druk...

One moment the sun shines, then it rains and suddenly there is a lot of wind... And my sketchplans today were just as unpredictable as the weather: should I go outside to sketch or to the coffee corner in the department store or maybe better the public library of just do nothing for another day? At last I made my sketch conveniently from my own house. My luck is that I can see this from the living room, when I push my nose up against the front window...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten