vrijdag 1 mei 2015

Meikever

Vandaag was ik op het jaarlijkse 'MaiKäferTreffen' in Hannover en schetste daar deze 'Meikever'. Ik bombardeer hem maar gelijk tot Tekening van de Maand! Net als in april, wil ik deze tekening graag ruilen voor iets anders. De tekening is gemaakt met aquarelpotloden en -verf op aquarelpapier, formaat 12 x 17 cm.
Heb je iets wat je zou willen geven of doen in ruil voor deze tekening? Doe een voorstel! Je hebt de tijd tot uiterlijk 31 mei, middernacht. Op 1 juni maak ik een keuze.

The drawing of this month is made at the annual 'MaiKäferTreffen' in Hannover. So, a May-bug! Just like in April, I would like to trade this sketch for something else. It is made with watercolors and watercolor pencils on watercolor papier, size 12 x 17 cm.
Would you like to give or do something in return for this sketch? Make me an offer! The deadline is May 31st, midnight. I will make my choice on June 1st.


O ja, de tekening van de maand april gaat naar Ben Huisman in ruil voor een Russisch kunstboek!
By the way: the drawing of the month of April goes to Ben Huisman who offered me a Russian art book!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten