woensdag 20 september 2017

Summer Selfies

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik voor het laatst een zelfportret tekende en ik krijg nu het gevoel dat het er wel weer eens tijd voor wordt. Misschien dat ik weer moet beginnen met het ‘Zondagse Zelfportret’, zoals ik dat een paar jaar geleden deed: elke zondag een zelfportretje, dat moet kunnen toch? Voor nu maak ik me er nog even gemakkelijk vanaf met deze twee zelfportretten die ik in de zomer tekende, onderweg in de auto (ik zat niet aan het stuur!). Eerstvolgende keer wel vrolijker kijken, haha!

I'm thinking about starting the Sunday Self-portraits again, like I did a few years ago. It has been a while since I did any self-portraits and I feel it's about time to start again. For now, I'm taking it easy by posting two selfies that I did during the summer in the car (not at the steering wheel!) while traveling somewhere. (Note to self: try to smile next time...)!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten