maandag 5 september 2016

Trekzakfestival Zwolle

Gisteren vond het laatste trekzakfestival van deze zomer plaats: het Opentrekzakfestival Zwolle.
Ik was er natuurlijk weer bij met mijn schetsjes. De verzameling miniatuur-aquarellen wordt langzamerhand kleiner. Wat op onderstaande foto's te zien is, is nog wel te koop. Prints van mijn tekeningen op zware kwaliteit tekenpapier blijven ook beschikbaar: op mijn Flickr Photostream vind je een overzicht van al mijn tekeningen. Je kunt mij altijd mailen met de vraag of een bepaalde tekening nog beschikbaar is (in originele versie of in print). En wil je liever een tekening op een sweater of T-shirt? Ook dat kan! Voor 10 euro stuur ik je een transfer met de gewenste afbeelding, die je dan zelf op een kledingstuk naar keuze kunt strijken.

Opentrekzakfestival Zwolle, the last accordion-festival of this summer here in The Netherlands.
Of course I was there with my sketches! If you still want a miniature watercolor: the collection is decreasing slowly but surely... Prints of most of my sketches are still available though, on A4 or A3 size drawing paper. You can find my collection of sketches on my Flickr Photostream and contact me if you would like one. It is even possible to have my work on a sweater or T-shirt: I can send you a printed iron-on-transfer to do this yourself!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten