woensdag 21 september 2016

Schetsend verslaggeefster

Afgelopen weekend was ik op uitnodiging van Han en André Linssen van Au Pont Chambres et Table d'Hôtes in Tétaigne (Frankrijk) aanwezig op het twee-jaarlijkse Festival Sème la Culture als schetsend verslaggeefster. Ik heb dus eigenlijk het hele weekend getekend! Hieronder het eerste deel van de resultaten: opening van het festival, barbecue, lunch, kunst en theater.

Bijgevoegde foto's zijn gemaakt door Fabrice Fontaine, fotograaf van de krant La Semaine des Ardennes.

Last weekend I was in France to sketch the bi-annual Festival Sème la Culture as a sketching reporter, so to speak! Han en André Linssen, who own Au Pont Chambres et Table d'Hôtes in Tétaigne invited me. Here you see the first part of two full days of drawing: official opening of the festival, barbecue, eating and drinking, art and theatre.

The photographs of me sketching are made by Fabrice Fontaine, photographer of the newspaper La Semaine des Ardennes





Foto: © Fabrice Fontaine 



Foto: © Fabrice Fontaine 

Foto: © Fabrice Fontaine 





Foto: © Fabrice Fontaine 

2 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit, Tineke! En dat is nog maar een deel van de schetsen, die je hebt gemaakt! We gaan proberen of de Semaine des Ardennes kunnen bemachtigen. We kijken met plezier terug op het weekend. Wordt een mooi project.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, ik vond het erg leuk om te doen! De rest van de schetsen volgt vandaag of morgen (druk aan het scannen...).

      Verwijderen