vrijdag 30 september 2016

Post uit Maleisië

Superleuk: ik ontving een handgeschilderde ansichtkaart uit Maleisië! Het idee was, om een schets te ruilen tussen een Urban Sketcher van hier (Urban Sketchers Nederland) en een Urban Sketcher uit Kuching, Maleisië (Urban Sketchers Kuching). Daar deed ik natuurlijk graag aan mee, en ik zag al verschillende mooie ‘ansichtkaarten’ voorbij komen op Facebook... En nu heb ik die van mijn schets-ruil-partner Michelle Liou ook ontvangen! De ansichtkaart die ik zelf maakte voor haar, mag ik hier nog niet laten zien, maar hopelijk komt die ook snel aan.

Super-nice: I received a hand-painted postcard all the way from Malaysia! I participated in a Sketch Swap: Urban Sketchers from The Netherlands (Urban Sketchers Nederland) swapping sketches with Urban Sketchers from Kuching, Malaysia (Urban Sketchers Kuching). 
Thank you, Michelle Liou, for your wonderful view. I hope mine will reach its destination soon as well!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten