woensdag 1 juni 2016

Tekening van de maand

Misschien kan iemand wel een Ark van Noach gebruiken in deze waterige tijd? Ik maakte deze tekening begin dit jaar tijdens een andere regenachtige periode en nu is het de Tekening van de maand juni! Het is een combinatie van inkten (ecoline en bister) op tekenpapier, formaat 24x30 cm. Wil je deze tekening met mij ruilen voor iets? Doe dan uiterlijk 30 juni vóór middernacht een voorstel. Ik maak een keuze op 1 juli.

Noah's Ark, a drawing I finished last February, is the drawing of this month that is starting with so much rain... It is made with a combination of different colored inks on drawing paper, size 24x30 cm. Would you like to trade this drawing with me for something? Make me an offer before June 30th, midnight and I will choose on July 1st.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten