dinsdag 5 april 2016

Tekening van de maand

Ik heb een van de danstekeningen benoemd tot Tekening van de Maand: de wals in 5 tijden. Het is een aquarel op wit A4 papier. Wil je deze tekening met mij ruilen voor iets? Doe dan voor het einde van deze maand een voorstel. Ik maak een keuze op 1 mei.

One of the dance sketches is the Drawing of the Month: waltz in 5 times. Watercolor on A4 size white paper. Would you like to trade this drawing with me for something? Make your offer before the end of this month and I will make a choice on May 1st.


De tekening van de maand maart is ook nog steeds beschikbaar en ik wil deze tekening graag nog een kans geven. Het is een van mijn miniatuur-accordeonisten-aquarelletjes: 10,5 x 15 cm op stevig tekenpapier. Ook voor deze tekening kun je nog tot 1 mei iets te ruil aanbieden.

Also, the Drawing of the Month March is still available! It is one of my miniature watercolor-accordionists: 10,5 x 15 cm. If you would like to have it, you can offer something to trade for this drawing until May 1st.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten